Onsdag morgon

Idag vaknade Nova tidigt igen, strax efter sex. Jag som hoppats på en liten sovmorgon, men icket. Igår vaknade hon runt kvart över fem, så det har blivit tidiga dagar. Men jag funderar på att lägga oss i sängen igen, så kanske hon somnar. Jag tror inte det, men vi kan ju försöka iallafall.
Idag ska vi träffa Carro, det blir väl stan kanske. Som vanligt när vi ses ;) Ska ringa henne senare, hon drack igår så hon vill nog sova ett bra tag till, klockan är ju inte mycket.
 
Igår firade jag och Nicke 1,5 år! Fick 5st rosor, superfina! Vi tog det bara lugnt igårkväll, såg på film och hann med en massa mys. Det är inte dumt det =)

Just ja, måste ringa Elin sen också, jag, Nicke och lillan kanske skulle dit ikväll. Vi har fortfarande inte varit där och tittat hur dom bor, så det är på tiden nu!

Nä, nu ska jag försöka bära över lillan till min säng (från soffan) utan att hon vaknar allt för mycket. Och jag ska hoppas på att få lite mer sömn.



Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0