Onsdag dag

Idag har jag fyndat, jag älskar tradera! Köpte den här bodyn med tillhörande byxor från Tummen till lillan för 22kr+frakt. Det är inte dumt =) Har hittat några klänningar jag vill buda på också, men det är 6 timmar kvar så jag väntar nog.



Nu har jag nyss ätit lunch, ska snart klä på både mig och lillan. Hon måste badas också, nu luktar hon jättemycket kräks. Ska nog göra det nu innan vi åker ibäg till vårdcentralen. Ska fråga dom vad det kan vara med lillan, för hon börjar bli som hon var förut. Vill inte äta så mycket och kräks en massa. Nu sitter hon i bärselen och sover, det är nog en av hennes favoritställen faktiskt. Och det är bra att hon gillar den, det blir så mycket enklare att bära runt på henne så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0