Måndag morgon

Jag är helt sjukt trött, lillan och jag har knappt sovit något inatt. Hon hawr varit vaken sen halv fyra ungefär, med undantag för en halvtimme där runt fem. Så det blev en supertidig morgon idag. Känner hur huvudvärken börjar komma, så jag hoppas på att hon somnar en stund så jag får vila lite också.

Nu hawr Nova nyätit och jag sitter och tittar på Lost. Har fått tillbaka första säsongen som Jossan lånade av mig, så nu har jag något att titta på. Gjorde värsta fyndet på tradera, säsong 1 & 2 för drygt 200 spänn ink frakt.

Idag blir nog en mysardag, känner inte för att göra någonting alls faktiskt. Utan jag ska ägna all tid åt Nova idag, för när Nicke kommer hem från jobbet vill jag sova en stund. Kanske att jag skickar iväg honom och Nova ikväll, så får jag lite lugn stund.

Men jag ska väl egentligen inte klaga, lillan är ju ändå på bra humör. Så vi ska lägga oss i sängen snart och mysa en massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0