Måndag morgon

Idag var det min tur att kliva upp och ta hand om Nova, för jag fick ju en lååång sovmorgon igår. Då klev jag inte upp förrän efter elva. Och det var tur det, för jag var rätt så bakis. Men idag vaknade Nova klockan åtta, så hon sov ganska länge faktiskt. Funderar på att väcka upp Nicke, men jag tror att jag låter honom sova en stund till, det behöver han!

I lördags var jag ju hos Nadja som fyllde år. När jag väl kom dit för att vi skulle göra oss färdiga, bestämde jag mig för att jag skulle dricka. Så det gjorde jag, och full blev jag! Hade hur kul som helst, det var grymt länge sen jag festade. Har dock inga bilder, ska be albin skicka över några. Så det kommer sen!
Middag blev det ju hos mamma, coh det var hur trevligt som helst. Måste helt klart göras om snart, men att då Nicke och Nova följer med!

ANnars så har det väl inte hänt så mycket under helgen, det blev bara lugnt igår. Bakispizza och en massa filmer bara. Och lite mys! =) Tvättade förresten igår också, så nu är allt rent!

Idag blir det storstädning här hemma, det  ser ut som hejkomochhjälpmig. Ska ringa Elin också, vi kanske skulle ses idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0