Måndag kväll

Jag sitter och håller på med inbjudningskortet till dopet nu, dom måste göras och beställas så vi hinner skicka ut dom i tid. Nu är det ju bara drygt en månad och en vecka kvar tills dopet.

Idag har vi varit hos mamma, det var supertrevligt. Alltid lika kul att vara där. Vi var ute och gick en sväng med barnvagen innan lunch och sen satt vi och surrade en massa. Var där tills fyra ungefär, så det blev en heldag.

Ikväll är jag och lillan ensamma hemma, nicke är på o´learys och ser hockey med några kompisar. Och såklart är Nova på heldåligt humör, hon är inte alls nöjd. Så nu längar jag tills Nicke kommer hem igen så han kan ta lillan en stund.

Nu ligger hon och skriker en massa så jag ska försöka få henne lugn.



Mammas hjärta!
Du ska veta att jag gör allt för dig,
du är det bästa jag har!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0