Måndag kväll

Den här dagen har bestått enbart av en massa mys! Jag och lillan har spenderat den mesta tiden i sängen, hann med 8 avsnitt av Lost. Och lillan har varit på kanonbra humör hela dagen, så vi har haft det jättebra. Är dock supertrött nu, har ju varit vaken sen ungefär halv fyra inatt. Somnade en snabbis runt lunch, men det var kanske en kvart bara. Så jag hoppas att hon sover ordentligt inatt och i morgon bitti.

Ikväll har jag varit hos Nadja, vi gick på Willys och apoteket. Jag var tvungen att köpa mer grejer till snittet, som fortfarande inte läkt. Det börjar bli dyrt nu =) Vi hann även med en massa prat om allt möjligt! Alltid lika skönt att få snacka av sig.

Imorgon har vi inga ålaner än så länge, men det blir nog bara att vara hemma. På onsdag ska jag och Nova iallafall vara med faster Carro, det ska bli kul!

Nu ska jag och Nicke hoppa in i duschen och sen blir det sängen för våran del. Ska se ballar av stål, och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0