Måndag dag

Vi klev inte upp förrän vid nio idag, Nova lät mig få en liten sovmorgon. Och jag kan lova att det var välbehövligt. Det börjar kännas nu att jag får alltför lite sömn. Men jag klagar inte, så länge lillan mår bra så mår jag bra.

Idag ska vi till stan med Nadja, måste försöka hitta en klänning till dopet. Har redan hittat ett par skitsnygga skor jag vill köpa. Vita pumps med nå svart på osv.. Hur snygga som helst! Så dom blir det nog att köpa, antingen den här veckan eller nästa.
Anna ska även avra med oss ett tag, kul! Då blir det nog att kika på lite bäbiskläder. ;)

Mia skulle också på stan, så vi ska ses en stund. Har saknat henne! Vi är alldelens för dåliga på att träffas, det måste vi bli bättre på!

Började ju med påsdieten idag, men det gick inte alls som jag tänkt. Försökte verkligen få i mig en sån imorse, men det var nästan helt omöjligt. När jag tillslut fått i mig nästan allt, kräktes jag upp det mesta. Jävla skit. Vet inte om det var smaken eller konsistensen som gör att det inte går.
Men jag har två andra smaker som jag ska pröva ikväll, och går det inte då så måste jag komma på något annat. Jag som var hur taggad som helst!

Nä, nu måste jag sluta, måste börja gå om 20 min. Och innan det ska jag föna och platta håret, och klä på både mig och lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0