Lördag morgon

Idag fyller min älskade syster 21 år, GRATTIS HJÄRTAT!

'

Idag var det min tur att kliva upp med lillan, Nicke gjorde det igår så jag fick sovmorgon. Är grymt trött nu, och vill bara lägga mig och somna om. Men jag får hoppas på en liten sovmorgon imorrn istället?! ;D

Igår blev det fredagsmys med fruktsallad och en film. Vi var även ute på en lååång promenad, det var skönt!
Var ju förresten på akuten igår, men dom kunde inte göra något. Det är bara att vänta på att det ska läka av sig själv. Läkaren sa att hon kunde sy, men att det då mest troligt skulle bli mera infekterat, så det ville hon inte göra. Måste åka på apoteket i veckan, och köpa mer grejer så jag kan lägga om såret. Dom tipsade om några saker som gör att det inte fastnar, så det måste köpas!

Ikväll blir det middag hemma hos mamma, och sen fest hos Nadja. Jag ska dock inte dricka, men nu är jag ju van att vara nykter på fester. Men om tre helger ska vi ut ett par stycken på droskan och äta middag, och då ska jag dricka. Första gången sen i slutet av Juli. Så jag är supertaggad!

Ska åka till Nadja runt halv två, så jag fixar ordning mig där. Har lovat att sminka henne också. Men det blir trevligt, alltid roligare att göra sig färdiga tillsammans!

Nä, nu ska jag gå och göra frukost, är jättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0