Lördag kväll/natt

Nu har jag och lillan precis kommit hem från Nadja. Har haft en jättekul kväll, med en massa prat och skratt. Ni är två helt underbara personer, Anna och Nadja.
Vi gick på willys och köpte morötter och dip, läsk och lite godis. Så vi har haft fullt upp ikväll =) Fick även känna lite bäbismage ! Hon har en sån fin mage, saknar min hur mycket som helst! Speciellt när man är med andra som är gravida. Men jag har ju äntligen fått ut min lilla skatt, och det är tusen miljoner gånger bättre!

Har en grym huvudvärk nu, så jag tor att jag å lillan ska krypa ner i sängen och mysa lite. Hon vill kanske äta lite, men det kan hon lika gärna göra där.
Nicke är fortfarande ute, hoppas han inte blir borta för länge. Det är ensamt här!



Det bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0