Lördag kväll

Nu har vi nyss kommit hem från pappa, dom bjöd på middag som tack för barnvakten. Alltid lika trevlig att vara där. Men vi var tvungen att åka, lillan var tvungen att få lite ersättning, och det hade vi inte med oss. Hon blev inte alls nöjd med att amma, vet inte om jag kanske inte har tillräckligt med mjölk?

Idag for jag och Elin till Nadja på sjukhuset runt tolv, men hon blev utskriven runt ett så vi hann inte vara där nå länge. Tog en sväng på stan istället, hittade en supersöt t-shirt till lillan som jag var tvungen att köpa.  En limegrön med några ljusrosa blommor.

Igår kväll sov lillan hela kvällen, så när amanda lagt sig fick jag och nicke lite egentid. Vi såg på film och bara myste. Dock så ville hon inte alls sova inatt så jag har inte fått så mycket sömn. Väckte Nicke halv åtta så då fick han ta över och jag fick sova en stund. Det är skönt att kunna göra så på helger när Nicke är ledig.

Nu börjar robinson så vi ska titta lite på det, sen sätta igång en film tror jag.



Hjärtegull!
Vad skulle mamma göra utan dig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0