Lördag kväll

Nu är jag och Nova hos Nadja. Vi ska vara här ikväll, medans pappa Nicke är och dricker öl och ser på hockey. Det  har ju börjat nu igen, så nu ser jag väl inte av Nicke så mycket. Han lär ju sitta som klistrad framför tvn.

Idag har jag varit ute och kört bil med pappa, vi var i täfteå och delade ut en massa papper. Vi var ute och körde i drygt 2½ timme. Nova har varit hos sin farmor och faster idag, så hon har fått en massa extra kärlek!
Vi var där och åt middag. Tacos blev det, och det var supergott!

På måndag blir det att börja med att bara äta dietpåsar, jag är hur taggad som helst! Carro har käkat sånna i en och en halv vecka, och redan gått ner 7 kilo! Så jag är motiverad till tusen! Jag har ju ett antal graviditetskilo att gå ner, så nu jävlar!

Nu väntar jag och Nadja på att världens sötaste Anna ska komma hit och vara med oss. Då ska jag få mysa och pilla lite mage! Jag saknar min hur mycket som helst, längtar tills jag får en till =)

Lillan är inte alls nöjd nu, hon är övertrött. Har sovit typ en halvtimme sammanlagt under hela dagen. Men hon vill verkligen inte sova! Provade att lägga henne i vagnen på balkongen, men hon ville upp på en gång.

Nu ska jag gå och busa med dom, så jag ska sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0