Lördag kväll

Nu är vi redo för mys! Har dukat fram chips, ostkrokar, läsk, morötter och dip! Amanda ska snart lägga sig och se en film, så ska jag och Nicke passa på och mysa lite.
Jag och Amanda har nyss badat Nova, och hon njöt för fullt. Hon verkligen älskar vatten! Precis som sin mamma!



Idag har jag, Pandan och Nova varit hos Nadja en stund, vi käkade glass och sjöng lite. Amanda, som snart fyller 5år, kunde ingen låt, men sjöng ändå. Hon är grymt söt den tjejen.

Imorse gick Nicke upp med Nova runt halv sex, och jag sov till halv nio. Så imorrn är det Nickes tur att få sovmorgon. Så det blir nog tidig morgon för mig, men det är jag ju rätt så van vid.

Igårkväll var vi bara hemma. Vi såg på film, och gjorde en tidig kväll. Vi såg Ciao Bella, helt okej film faktiskt. Lite smårolig sådär.

Nä, nu ska vi se Robinson så jag ska sluta.



Det bästa som finns.
Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0