Fredag morgon

Imorse låg jag och Nova och myste en massa! Hon har varit vaken tillochfrån sen efter fem, men vi låg kvar enda till klockan åtta. Hon kan vara hur mysig som helst när hon är på det humöret.
Just nu sitter hon här bredvid mig i soffan, hon ville inte alls ligga ner. Utan då började hon skrika, men så fort hon får sitta, lutandes mot ryggstödet/armstödet, blir hon hellugn. Hon är så söt!

Det märks hur mycket och snabbt hon utvecklas, igår busade vi en massa och nu ser man verkligen hur hon följer saker med blicken. Hon reagerar också på ljud, och vrider på huvudet åt det hållet. Hon skrattar en massa också nu, mest hela tiden. Och det är det sötaste som finns!

Nu ska jag snart gå och käka lite frukost, sen blir det nog att gå och duscha. Lillan duschade med mig igårkväll, och det var hur mysigt som helst! Kanske tar med mig henne idag igen. Om hon inte somna innan.
Sen idag ska vi ta en promenad ner till stan, ska ju fixa faderskapspapperna. Hade tänkt ringa Nadja eller nån och höra om hon ska ner på stan tidigare. Vi ser väl.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hur gick det med att fylla i dom där faderskapspapperna?

2009-04-17 @ 15:16:09
URL: http://nadjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0