Fredag morgon

Idag ska jag och Nadja ner på stan. Vi måste hitta presenter till amanda, hon fyller 5 år på söndag. Min storatjej! Förstår inte hur fort tiden går, det känns som nyss att hon var en liten bäbis. Hon var så otroligt söt, och den bästa jag visste. Nu har jag en egen bäbis, men hon har ändå kvar en av dom största platserna i mitt hjärta.




Jag kommer aldrig lämna dig,
utan jag ställer upp till tusen för dig!

Igår var vi hos Nickes mamma på middag, vi åt soppa. Supergott var det, jag som egnetligen inte brukar gilla soppa. Men den här var mer än okej! Efter det åkte vi till pappa och hälsade på och fikade. Vi var även en sväng på Media Markt, helt sjukt vad mycket folk!

Allt gick då bara bra på bvc också, och hon växer och växer. Nu väger hon 5420 gram och är 58 cm lång. Vi hade mammasamtal där också, och jag fick svara på  en massa frågor om hur jag mår osv. Sen var ett ett papper med frågor om hur jag och Nicke har det tsm.

Ikväll ska nog Jossan komma hit på middag, ska bara ringa och säga det till henne. Glömde bort att göra det igår.
Då ska hon få mysa en massa med Nova!

Nu ska vi å och duscha och göra oss färdiga. Lillan måste ju äta och de innan vi åker, så det tar ju ett tag tills vi är redo att fara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0