Fredag dag

Nu är jag duschad och påklädd, så nu är det bara lillan kvar. Men just nu ligger och och sover, så jag vill inte väcka henne. Vi ahr heller ingen brådska, ska inte hämta Amanda förrän klockan ett. Hon ska komma hit och sova över ikväll, pappa och malin skulle bort. Men det blir är bra, då får jag mysa en massa med amanda. Jag vet dock inte vad vi ska göra idag, skulle kanske träffa Carrobarro en syund på stan vid halv två. Amanda går säkert med på det, jag får väl köpa en glass eller nåt åt henne så är hon nöjd. Och låta henne styra barnvagen, det älskar hon! Hon säger att hon leker att det är hennes bäbis, sött va? =)

Igår var nickes lillabror här, dom rev tapet i lillans rum, så nu är det bara att spackla och måla sen är det färdigt. Om en månad ska vi till ikea, så då blir det nog att handla en massa saker dit in.

Vi var även till kyrkan igår, så nu är dopet bokat. Det blir i hedlundakyrkan, nära och bra. Ska ha en superbra präst, han var jättegullig och hade en massa humor! Det trodde jag inte... Nu måste vi börja med inbjudningskorten och planeringen, det är ju abra en och en halv månad kvar. Jag är jättetaggad! Hoppas bara att allt går som det ska. Har en massa som vi måste prata om och bestämma, tex vilka låtar som ska sjungas, vem som ska läsa dikt, gudmor och gudfar osv. Min styvmammas mamma ska sjunga, det blir kanon! Hon är superduktig! =)

Nu börjar lillan röra på sig och vakna, så nu ska jag klä henne innan det är dags för henne att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0