Torsdag morgon

Bra start på den här dagen då. Vaknade som vanligt kvart i sju, men vi börjar ju tydligen inte förrän halv tolv. Första lektionen var inställd eller nåt, så jag klev upp helt i onödan. Det är sånt här som gör mig på dåligt humör på morgonen, men självklart är det skönt också att slippa en lektion. Har näthandel efter lunch, sen slutar vi. Ikväll blir det att åka till Skellefteå och se hockey, men innan det blir det en snabbis hos Nickes pappa, han fyller år idag. Är ju sugen på tårta . =)

Annars så rullar livet på, blir bara tjockare och tjockare. Har som inte tänkt så jättemycket på det, förrän iförrgår då jag skulle ta på mig ett par jeans, och dom hade blivit för små. Fick kämpa och kämpa, men det gick fan inte. Måste väl börja vänja mig vid det, men det tar ändå emot lite. Får fara och köpa lite nya kläder nån gång. =)

Fem dagar kvar till ultraljudet nu, längtar till tusen!! Det blir nog att kolla könet, har inte riktigt bestämt oss, men det skulle bli så mycket enklare. Jag vill ju börja shoppa bäbiskläder!!  Har hittat huuuuuur mycket som helst på internet, men då är ju de flesta i antingen rosa eller blått. Och om man inte vet vad det blir, är det ju ganska svårt att köpa... Sen vill vi ner till IKEA och köpa nya möbler till bebben.

Gick in i vecka 20 idag också, så nu är det bara ungefär halva tiden kvar. Du ska veta, lillen, att du är efterlängtad!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0