Tisdag dag

Åh,  nu börjar jag bli lit nervös. Eller, mer förväntansfull än nervös. Har ultraljud om drygt två timmar. Ska bli helt underbart att få titta lite på knotten där inne, och få höra att allt är som det ska där inne. Har längtat till den här dagen så länge nu, och äntligen är det dags. Tror att Nicke är lika pirrig som jag, jag vet att han också längtat och längtat. 

Den här helgen blev inte alls som jag trodde. Först middag med Jossan på lördagen. Vi käka tacos och bara umgicks. Nicke var ute med jobbet på Droskan å käkade och drack. Sen i söndags blev det att hjälpa till att sälja fika på nån hundutställning. Grymt kul var det, ahr nog inte skrattat så mycket på länge. =)
På kvällen åkte jag å Nicke till Borås (!) och köpte en bil. En röd volvo 855, jättefin faktiskt! Så det blev tåg dit, sen bilen hem.
Jag var ganska slut inatt när vi kom hem där runt tolv, för man sover ju inte så hemskt bra på tåg, eller i bil. Men jag pallrade iaf mig till skolan i morse, bara för att få veta att läraren tydligen är sjuk, så vi hade inga lektioner. Det känndes surt, för då kunde man ju sovit vidare. Men men. Det blev att åka hem ist och nu ska jag fortsätta packa lite. Det är ju två veckor tills vi flyttar, så vi har ju lite att göra här hemma. Och där borta ifs.

Nä, nu blir det att lägga på ett kol en stund, snart kommer Nicke hem så jag vill hinna lite innan.

Slänger in två bilder från fika försäljningen. Jag å jossan med våra finfina förkläden! =)


Kommentarer
Postat av: ko

ELISABETH, dagen var jätte trevlig.

den kan vi gärna göra om. älskardig.<3

2008-09-24 @ 18:58:08
URL: http://kosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0