Måndag dag

Idag är en sådan där seg dag, då allt bara känns jobbigt. Men trots att jag inte känner peppen på någonting alls just nu, måste ju livet rulla på ändå. Har hunnit med en halvlång promenad med Gismo imorse, och börjat tvätta. Måste ju tvätta allt nu, eftersom vi flyttar innan fredag. Var igår och fixade lite på nya stället, hängde upp tv:n och planerade lite hur vi ska möblera osv. Tror faktiskt att det kommer bli bra, vi ska ju hursomhelst bara bo där några månader, innan vi hittar en ny lägenhet. Måste ju ha en trea, så att bebben får ett rum också.

Igår var vi på hockey också, första matchen för säsongen. Förlorade dock, men det är sånt som händer. Åkte till pappa efter det, jag och amanda myste lite medans pappa å nicke borrade och häll på. Amanda sjöng ocksåför bäbisen, hon ville att den skulle somna. Hon måste nog vara den underbaraste som finns. Tjatar också om att få se ett kort på "hennes" bäbis, som hon säger ibland. =)

Dagens planer bli att tvätta, tvätta och tvätta. Ikväll vet jag faktiskt inte, ska kanske flytta ännu mera saker. Just nu är vardagsrummet tomt, förutom sofforna. Men det är ju bara att gilla läget, om några dagar ska ju lägenheten vara helt tömd...






JAG ÄLSKAR DET!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0