Måndag dag

Skönt att få sova ut idag, vaknade runt kvart i tio. Ville somna om igen, men det gick inte. Så jag slog på tv:n och låg och drog mig i sängen till klockan var nästan elva. Helt underbart skönt.
Nu sitter jag här framför datorn, har nyss ätit frukost. Har även hunnit med en morgonpromenad med gismo.
Idag blir det stan med Nadja och Elin, skulle kolla lite kattgrejir med Nadja. Det ska bli skönt att komma ut och göra något, ist för att bara  vara hemma som det blivit mycket av nu på slutet. Men jag klagar inte, det är oftast jag som vill det.

Igår kom Dk och Robban förbi, såg på hockey på datorn och käkade pizza. Mumma! Löven vann förresten, 3-2 mot Malmö. Var även förbi nickes pappa igår kväll, nicke skulle på nå möte dit och så.. Övningskörde en massa gjorde jag också igår, gick ganska bra tycker jag. Nu blir det att ta tag i det där på allvar, känenr att jag inte kan skjuta upp det hela tiden. Plus att det faktiskt är ganska roligt också. =)

Annars har helgen varit ganska lugn, så det har varit jätteskönt. Speciellt eftersom man var så less efter flytten. Men nu är den bortgjort iaf.

Jag har just kommit fram till en sak, min älskling är snyggast! =



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0