Lördag kväll

Nu är flytten äntligen färdig. Har varit en jättedryg vecka med en massa stress och ingen lugn stund alls. Så nu sitter jag bara i soffan med datorn i knäet och njuter av lugnet.
Hela fredagen städade jag ut lägenheten, tog runt fem timmar. Man måste ju vara så noga när man flyttar, så det tog sin lilla tid. Men städningen godkändes (puh!) och vi fick lämna ifrån oss nyklarna. Känns lite tråkigt att flytta därifrån, jag störtgillade lägenheten verkligen. Men vi måste ju ha en trea, och det är bara att se till att den blir ännu finare. Det kanske blir några dryga månader framöver, men det är det helt klart värt. Vi hinner spara ihop en massa pengar, ( HEJ IKEA!) och det är ett bra argument.

Helgen har varit otroligt lugn, igår somnade jag och älsk runt tio kanske, båda var helt knäckta. Tänkte ta en låååååååååång sovmorgon, men vaknade tidigt och kunde inte somna om. Vi har varit en sväng på Rusta med pappa och Amanda och sen gjorde jag middag ikväll. Tacos - en höjdare! Nu saknar jag nicke lite, han är på avskedsfest för en arbetskompis ikväll. Hoppas han inte blir alltför långvarig.

Imorgon blir det kanske pyttedans med amanda och sen vidare till badhuset med henne och jossan.

Nu ska jag sätta mig med pappa och kolla på Beck som är på tv:n. =)

None

Jag saknar oss, låt oss hitta tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0