Fredag dag

Skönt att vara ledig idag, hade planerat att sova ut, men det var nån jävel som ringde på dörren och väckte mig runt kvart i tio. Sen dess kunde jag inte somna om, så det blev en relativt tidig morgon. Tidigt för mig iaf. =)
Igår körde vi de första av alla kartonger vi har här hemma, och dessutom lite möbler från vardagsrummet. Det kommer nog att bli bra där borta, vi överlever nog några månader . Sen blir det att hitta en trea att flytta till.

Ikväll blir det helmys, kinamat + bio med älsklingen. Ska se den där bögfilmen, Patrik 1,5. Har hört att den ska vara riktigt bra faktiskt. Så jag taggar kvällen, hoppas bara att mitt humör håller sig uppe, den har haft en förmåga att bli ganska dåligt nu den sista tiden. Tycker lite synd om älsk, som måste stå ut med mig. Och det älskar jag honom för att han gör. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0