Måndag dag v.26+3

Blev en tidig morgon för mig idag, trots att jag är ledig från skolan. Skulle på möte om ett nytt jobb klockan nio, så det blev att ställa väckar´n idag och pallra sig upp. Dock sket sig allt med jobbet, eftersom det bara var var femte vecka. Känns lite onödigt när jag ska ha barn om drygt tre månader, skulle inte hinna med så många gånger. Men jag fick mig en långpromenad ute i det fina vädret iallafall. Snöstorm och svinkallt, kan det bli bättre? Nämen, skämt åsido, jag hatar vintern! Har ävem börjat få ont i ryggen då jag går långt, eller står upp länge. Och alla dom där kilon jag gått upp börjar också kännas, allt är mycket jobbigare.

Igår hann jag med mhycket faktiskt, övningsköra, hockey och bakning + fika hos Nadja. Vi bakade tigerkaka, ni vet sockerkaka med choklad som blir randig. Supergott blev den, funderar på att ta en bit av det som blev kvar snart. Hade tänkt plugga lite idag, det behövs.

Hade tänkt skriva ett långt inlägg idag, med en massa tankar och känslor. Är dålig på det, att skriva om sådant jag funderar över, eller egentligen allt som är privat. Men just nu står det still i huvudet och jag känner ingen som helst pepp för att skriva av mig idag. Så det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0