Tisdag dag

Här sitter jag nu med systeryster Nadja. Har varit på banken med pappa idag, men fick inte ut nå pengar. Måste tydligen ha med båda föräldrarna, men det löste sig iaf. Sen åkte jag till Nadja, och drog med henne på promenad. Fast egentligen ville jag abra ha sällskap hem. Tur att hon är så snygg när hon är nyvaken och oduschad. Man skämms inte! ;D

Nu väntar jag på att älsklingen kommer hem så vi kan packa färdigt det sista och städa lite. Vill ju komma hem til en fin lägenhet och inte böhöva städa det första man gör.

Ska vbli så sjukt härligt att få komma bort bara vi två. Tagga liseberg och en massa shopping också. Men tågresan känns otroligt dryg, tog sittplatser hela vägen så man blir nog grymt less. Men det är ändå värt det, när man kommer fram.

Här är några bilder från hotellrummet vi ska ha i göteborg! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0