Fredag dag v.31+0

Oj, har inte skrivit på ett par dagar nu, men det har verkligen varit fullt upp med jul och allt. Julafton var bra, helt klart bättre än vad jag förväntade mig. Vaknade runt nio och gjorde oss färdiga, innan det var dags för jullunch hos Nickes mamma. Det var trevligt, men gick ganska snabbt. Åkte till farmor och farfars grav med pappa, det var grymt länge sen jag var där. Men det går inte en dag utan att jag saknar!
Kalle och julmiddag blev hos Nickes pappa, öppnade paket där osv. Fick bra saker, en ipod nano och en parfym av nicke, saker till bäbis och en massa annat. På kvällen for vi till Kicki för att fira med pappa och dom. Var även förbi mamma en sväng, har inte träffats på drygt ett år. Det var helt klart en av höjdpunkterna under dagen, men skriver inget mer om det här. Nu blir det iallafall att ta tag i allt och försöka lösa allt.

Igårkväll blev det spelkväll med pappa och alla, spelade Buzz. Skitroligt! =)
Nu ska jag hoppa in i duschen för Nadja och Jossan kommer på drygt en timme, och jag ska hinna baka en kladdkaka innan dess också. Ikväll blir det att öppna alla julklapparna från pappa och syskonen. Känner peppen! =)

Skriver mer sen, känner mig äckligt stressad faktiskt. Ska även lägga in veckans magbild då, går ju in i vecka 32 nu. <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0