Torsdag dag v.28+6

Ännu en dag jag vaknar av magkatarren och inte kan somna om. Jag hatar det, och inga tabletter hjälper heller. Tur att jag har kissen här som är supermysasjuk och som gör allt lite lättare. Bäbis har även vaknat i magen nu, börjar känna hur det bökas omkring där inne. Igår var det sån aktivitet innifrån att jag låg och tittade på hur det rördes, tillochmed familjen lyckades se lite. Det var supermysigt!

Har inte uppdaterat något under veckan eftersom internet inte funkat, har nästan fått panik! Men nu fungerar det iaf, =)
Har väl egentligen inte hänt så mycet under veckan, har varit med Elin, hos doktorn för att göra ett EKG osv. Var även och kikade på en lägenhet igår, en trea på berghem. Den var superfin, totalrenoverad för ett år sen om jag minns rätt. Men det avr ett pyttelitet badrum, så vi sket i det. Badrummmet och köket är viktigt! Lite synd, jag hade annars lätt kunant flytta dit. Ska iväg ikväll och kolla på en lägenhet på Ersboda, så vi får väl se om vi gillar den bättre.

Var hos barnmorskan i måndags, och allt såg bara bra ut med lillskrutten. Den växer och hjärtat låter helt perfekt! Känns kanonbra, för nu är det inte särskilt länge kvar, går ju in i vecka 30 imorgon. Börjar dock känna mig rätt stressad över allt som måste inhandlas, var runt och kikade på Barnens hus och Babyproffsen igår, och det är inte billigt allt man behöver.

Ikväll är det sista föräldraträffen klockan två, sen ska vi iväg och äta och umgås hos Anna och Uffe, innan vi måste smita iväg för att kika lägenhet. Vet inte vad jag ska hitta på nu under dagen, speciellt inte när jag vaknade som himla tidigt. Kanske ska jag försöka vara duktig? Aja, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0