Torsdag dag v.27+6

Happ, då var ännu ett prov avklarat. Gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, trots att jag nästan inte pluggat något. Så det känns kanonskönt! Har inga mer lektioner idag, ska bara fixa färdigt hemsidan på Näthandeln. Så det blir vad jag sysslar med idag. Klockan två ska vi iaf på föräldraträff, så det blir att ta bussen där vid halv två. Sen tacos hos Nickes pappa till middag.

Var ju på förlossningen igår och kikade, helt okej. Fast tanten som visade oss runt vet verkligen inte hur man gör för att sakerna man pratar om ska bli intressanta. Så det var ganska långtråkigt, men det känns ändå bra att ha varit där så man vet lite innan det är dags. Annars blev det en lugn dag igår, lite plugg och så på dagen, och mys framför tvn på kvällen.

Nej, nu ska jag sätta igång och vara duktig. Hemsidan ska in senast imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0