Tisdag kväll v.27+4

Vaknade tidigt idag med, klockan sju var jag vaken och pigg. Förstår inte alls varför det blir så, grymt störande. Såg julkalendern och sen lyckades jag faktiskt somna om. Sov enda fram till halv tolv, då Nicke ringde och väckte mig. Nadja ringde och ville ha sällskap på stan, så det blev att snabbduscha och sminka mig. Kikade på lite julklappar, men köpte ingenting idag. Träffade Carro förresten, trevligttrevligt!

Nu blir det att plugga lite, och sen lägga mig i ett varmt bad. Måste ner på stan nån dag igen och köpa en sån där riskudde man kan värma i mickron. Nu börjar det verkligen kännas i rygg och nacke.

Slänger in veckans magbild nu, lite sen, men Jossan skickade den inte förrns idag. Får göra en längre uppdatering sen, orkar inte nu.



V.28

Förresten, fick hem lite bäbiskläder från Tradera idag, superfina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0