Tisdag dag v.30+4

Tänkte slänga in en snabb uppdatering nu såhär på morgonen (dagen?)
Ska strax iväg till stan med Nadja, för sista julklappsköpen. Måste hitta något till Nicke, men har ingen aning om vad, får snart panik. Och dethär är ju sista chansen, julafton är imorgon. Känner egentligen ingen som helst julstämning, så det är svårt att få in i huvudet att det bara är en dag kvar. Kommer ihåg när man var liten och räknade ner dagarna i en månad innan den stora dagen äntligen kom. Men nu är det inte alls så, man märker att man blivit stor. Nu känns det mesta bara jobbigt, tyvärr. Får satsa på nästa jul ist, då bäbis är här och vi har vår egen lilla familj. Det kommer bli supermys!

Igårkväll var jag och pappa ute och övningskörde, och for förbi min faster för lite fika. Det var trevligt, länge sen jag träffade dom. Och lite roligare blev det när jag fick en massa pengar också, trevligttrevligt =)
Till kvällsfika bakade jag scones, supergott! Var grymt länge sen jag åt det, måste nog ha varit då jag fortfarande bodde hos mamma. Vilket är länge sen, lite mer än ett år sen.

Nej, nu blir det att skynda sig, måste avr nere på stan inom en timme.



Haha, hittade fulaste bilden på mig (Nicke var dock sötaste!) sen vi var i sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0