Söndag morgon v.28+2

Usch vad jag inte gillar söndagar. Allt känns så segt och man vet inte alls vad man vill göra. Skulle på julmarknaden på Gamlia, men älsklingen är bakis och ligger och sover. Vi får se om vi lyckas ta oss dit lite senare.

Igår blev det stan med Carro på dagen, det var kul. Länge sen det bara var hon och jag. Har saknat det.
Sen på kvällen blev det lugnt, kollade igenom en massa bäbiskläder från amanda, så nu är babygarderoben utökad ännu mer. Helmys! Sen blev det bara film och lite godis. =)

Annars vet jag inte vad jag ska skriva, har verkligen ingen skrivlust idag. Så jag slutar nog här och får uppdatera bättre under veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0