Söndag kväll v.30+2

Nu är jag less, less, less. Har städat och dammsugat överallt, och det känns i ryggen kan jag lova. Har aldrig varit med om att ha så ont. Just nu saknar jag tiden då jag inte hade magen i vägen, och då allt inte gick så tungt. Men det är bara att gilla läget, och göra det bästa av det. Men jag känner att snart är det Nicke som får ta över det "jobbiga", för ryggen säger verkligen ifrån.

Idag har vi varit ute och strosat i affärer, bla ÖB. Köpte små, små bäbissockar, supersöta! Till middag käkade vi tacos, och oj, så gott det var. Nu är Nicke och spelar hockey, förstår inte hur han kan för det är super kallt ute. Men han är duktigt, min pojke.
Ska städa färdigt nu, och sen lägga mig i ett långt, varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0