Onsdag kväll v.31+5

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering. Första nyår på länge jag varit nykter, men den har varit helt okej. Godmiddag med familjen, och sen bara mys och snack här hemma. Nicke for precis för att leka svartchaffis en stund, och när han kommer tillbaka blir det stan för att fira det nya året. Har en massa raketer vi ska skjuta också, så Nicke får se till att skynda sig. Men det är alltid bra med lite extra pengar, och det är ju många som behöver skjuts en sån här kväll.

Har förresten tagit av mig förlovningsringen ikväll, mina händer har svullnat så den var alldelens för liten. Nu har jag den i ett halsband, närmast hjärtat. Men jag måste erkänna att det känns otroligt tomt på fingret.

Nä, nu ska jag upp och vara social, får uppdatera bättre imorgon.
Gott nytt år på er allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Miia

Ja visst är han söt :)



Gott nytt år på dig med!



kram

2009-01-01 @ 01:12:38
URL: http://glutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0