Måndag morgon v.29+3

Oj, chocken jag fick precis. Lyckades visst få ett MVG på provet i Personaladministration, jag som inte alls trodde det gick bra. Aja, det är ju bara att tacka och ta emot, nöjd blev jag iaf.
Har ganska nyss vaknat, älsklingen ringde och väckte mig. Ska vara barnvakt åt Amanda idag, min lilla stjärna har feber och är sjuk. Men hon sover fortfarande, trodde hon skulle komma tidigt och väcka mig. Men jag tror inte hon har sovit så speciellt mycket i natt, så det är bra att hon ligger. Plus att jag får ta det lugnt såhär på morgonen, inte alls dumt.

Igår blev det julmiddag för hela slanten, supermys! Äntligen har man börjat få julstämning, även om det bara är lite. Här hemma satte vi även upp granen, jättefin blev den.

NU måste jag sluta, tror att hon håller på att vakna nu där uppe i soffan.




Kommentarer
Postat av: Nadja

Julmiddag, vart då? :)

2008-12-15 @ 19:23:38
URL: http://nadjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0