Måndag morgon v.28+3

Vaknade runt tio idag, men har latat mig lite framför datan en stund. Tänkte stoppa i mig lite frukost och sen ta en dusch. Idag blir det barnmorskan kl ett, och sen ska jag träffa Nadja. Vet inte vad vi ska hitta på, skulle kanske följa henne och handla eller vad hon nu surrade i. Måste komma ihåg att ringa Elin också, träffade henne en snabbis på statiol igår, och då kom vi överens om att kanske styra något ikväll.

Igår var jag och Nicke med Amanda och åkte skridskor. Inte jag dock, får ju inte åka med magen. Jag ahr nog aldrig sett Amanda ha så kul nån gång, vi kunde verkligen inte sluta skratta. Så kvällen blev kanonkul! När vi kom hem blev det varmchoklad, glögg och lussbullar. Helmys!

Fick förresten VG+ på provet i administration! Ett poäng från mvg, kändes lite surt men jag är helnöjd! Hoppas han rättar det andra provet snart också, är lite nyfiken där med.

Nä, nu måste jag ta tag i mig själv, annars hinner jag inte. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0