Måndag morgon v.27+3

Klockan är sju, jag är ledig men ändå är jag vaken. Vaknade för drygt en halvtimme sen av att magkatarren spökade igen, och då är det helt omöjligt att ligga kvar och försöka somna om. Så det var bara att pallra sig upp och hoppas det går över snart. Ska iaf se julkalendern om tio min, måste ju se vad det ör för skit i år. Men lyssna bara på namnet, "Skägget i brevlådan".

Idag blir det storbak med Jossan. Det ska bakas lussebullar, morotskaka, vanliga bullar, mm. Tjuvstartade lite igårkväll med att baka chokladrulltårta och brownies. Så det blir en heldag med Jossan, kanonkul! =)

Nu är det kallt och jagfryser, så det blir att hoppa ner under täcket och lägga sig framför tvn. Det ahr äntligen börjat släppa lite i magen. Bäbis verkar ha vaknat nu också, jag börjar känna lite rörelse. Så snart sätter den igång på riktigt, supermysigt!  Bara h*n låter bli blåsan den här morgonen. =)


Världen underbaraste! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0