Måndag kväll v.31+3

Usch, vad mätt jag blev. Har gjort och ätit våfflor med lillasyster, supergott var det! Men man blir så snabbt mätt, förstår inte.
Idag har jag och Nicke varit hos barnmorskan, och allt såg bara bra ut. Mitt SF-mått låg dock lite under, men hon sa att det inte var något att oroa sig över, bäbis kanske bara låg konstigt. När vi skulle lyssna på lillskruttens hjärtljud, blev det fart där inne i magen. H*n rörde och flyttade på sig så mycket att det nästan inte gick att lyssna. Min lilla busunge! <3<3

Ikväll blir det nog riktigt lugnt, Nicke jobbar fram till sju, så det blir nog bara att vara hemma ikväll. Ska nog ta ett bad och bara kolla film eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0