Måndag kväll v.27+3

Tänkte slänga in en till uppdatering om hur dagen varit. Lyckades faktiskt somna om en stund i morse, efter att jag glott på dålig tv ett tag. Klev upp vid tio tror jag, så jag och Jossan fikade frukost innan promenaden med Gismo. Sen blev det bak för hela slanten, lussebullar, vanliga bullar och morotskaka. Har haft skitkul idag, men mest åt Jossans humör. När hennes lussebullar inte blev nå bra blev hon skitsur. Ganska sött faktiskt.
Glömde dock att ta en massa kort.

Nu sitter jag och läser lite inför veckans prov i Personaladministration, medans Nicke är ute och ränner. Han hade nåt hemligt att göra en stund, nåt om min julklapp. När han kommer hem så blir det att hoppa in i duschen och sen krypa ner och se en film. Är ganska trött så det blir helmys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0