Fredag kväll v.31+0

Julklapparna vi fick ikväll var helt kanon! Av papap fick vi 4000 kr till barnvagnen, en massa hockeybiljetter, usb-minne osv. Av Jossan fick jag presentkort på 200 kr till en klippning på Blablabla och hakklappar i typ till bebben. Av Nadja en massa kak och bakböcker och en bäbisbok. En sån där man fyller i allt om barnets första år i. Den var superfin, med Nalle Puh på.
Fick en massa annat också, men orkar inte skriva allt. Så jag är helnöjd, speciellt att pappa betalar hela barnvagnen, det känns superskönt. Då kan vi ju köpa en massa annat för dom pengarna ist. Fick förresten också Sex and the city-boxen av Nicke, lyckan är total! Precis vad jag ville ha, Nicke är underbarast!

Annars ikväll har jag varit med Nadja och Jossan, vi har spelat lite Buzz och varit ute och promenerat. Jossan hjälpte mig även med magbilden:



Nu börjar jag känna mig stor,  men det är helmysigt med magen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så du fick sex and the city boxen ändå? :)

2008-12-27 @ 13:16:32
URL: http://nadjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0