Fredag dag v.30+0

Ännu en fredag, och jag byter vecka igen. Den här gången går jag in i v.31 (av 40), så det är inte alls länge kvar. Börjar känna paniken komma, om drygt två månader kommer jag sitta här med en liten bäbis. En som bara är min (och nickes såklart <3), och som jag alltid ska leva med. Känns helt sjuk overkligt faktiskt, forfarande. Ska beställa en barnvagn nu under helgen, har hittat en massa på www.annaaxel.se så nu gäller det bara att bestämma vilken färg och så. Det blir iafllafall en duovagn, de var mycket snyggare. Ska rådfråga syster när hon kommer hit ikväll, behöver hjälp. Det finns så många fina.

Sen hoppas vi på mer bäbisgrejer i julklapp, det går inte att förstå hur mycket man egentligen behöver. Ska ta mig ett snack med Mia hade jag tänkt, så ingenting glöms bort. Funderar på att skriva en lista eller nåt, jag som gillar att vara organiserad. Måste se till att ta mig dit till henne snart, vill ju mysa lite med hennes lillkille. Sötaste!

Idag blir det nog bio, känner mig frisk och så. Har inte spytt varken idag eller igår, så det känns bra. Men vi ser väl, känenr mig dock inte hundra. Lite slö och seg osv. Nicke åker iallafall till Sundsvall för öl och hockey ikväll, så jag blir ensam. Eller egentligen inte, Jossan kommer ju. Ska be henne om hjälp med veckans magbild också, den måste ju tas idag.

Ananrs så har jag väl inte så mycket att skriva, ska strax gå ner och väcka nicke som sovit en timma sen han kom hem från jobbet. Ska nog hinna med lite mys också, jag får passa på nu, då han ska bort i ikväll.



MAMMAS HJÄRTA! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0